Kuna ma alles praegu blogi alustasin, siis on nii palju, millest rääkida 😀

Kuskil oktoobris sain ma YFU’lt oma rahvusvahelise faili meili. Rahvusvaheline fail on üks väga pikk fail, kus on igasuguseid dokumente, mis on inglise keeles. Peab pikalt ennast kirjeldama, enda harjumuste kohta kirjutama, käima igasuguste arstide juures allkirju saamas (see oli kõige tüütum), koolist 2 viimase aasta hinded panema, endast mõned pildid, igatahes väga pikk fail, mis kirjeldab seda, kes sa oled. Novembris sai see mul valmis, detsembris sain teada, et pean paar viga parandama ja juhuslikult jaanuaris vaatasin seda faili ja kuna Taani YFU oli paari asja muutnud, oli mul sealt mõni asi puudu. Eesti YFU ei olnud ka sellest teadlik ja üldkokkuvõttes oli see väga tore, et ma seda vaatasin. Nüüd on sealt veel ELT’i keeletesti tulemus veel puudu. 😀 Aga selle saan ma juba varsti ära teha 😀 .

Tagasi detsembrisse 🙂

Detsembris toimus 3 väga lahedat YFU üritust (Pean veel kord kordama, et YFU üritused on äärmiselt lahedad 😀 ). 10. detsembril oli jõuluhõnguline infotund, seal rääkisid endised vahetusõpilased (edaspidi VÕP’id) enda jõuludest, oma sihtriikide traditsioonidest jne. See oli järjekordne võimalus saada teada vahetusaasta imedest, võludest. 11. detsembril oli TOK’i (toetajate otsimise koolituse) töökoda. Seal me rääkisime, kuidas meil toetajate otsimisega läinud on, mida me selleks teinud oleme jne. 28. detsembril oli esimene meie lennu koosviibimine. Seal sai teada, kuidas teistel läinud on, mängisime ka kuldvillakut (shoutout to Karel, Šveits palju õnne võidu puhul 😀 ), selle käigus sai jälle kõvasti naerda. 😀 20. jaanuaril toimus Euroopa riikide infotund. Seal siis üks YFU vabatahtlik rääkis enda aastast, see, kuidas ta seda rääkis oli nii huvitav, tema kõnepruugist ja näoilmetest oli näha, et ta võiks oma aastast igavesti rääkida, ta oli sellest nii vaimustuses. 😀 Kuna see infotund oli selline, kus olid ka need, kes polnud veel YFU’ga lepingut sõlminud, siis seal sai ka inimesi veenda, et nad ikka lepingu sõlmiks. 🙂 Ma täiega soovitan minna vahetusõpilaseks, isegi kogu see valmistumine on nii põnev. 😀

Nii, praegu on vist kõik räägitud 😀 , aga varsti on jälle, millest rääkida 😉 .                                 Järgmise korrani 😀